welcome too play tech site
اخبار از دنیای باحال تکنولژی


http://gadgetnews.ir/images/uploads/Image/91/09/24/Alcatel-One-Touch-View-2.jpg


Alcatel One Touch View اسمارت فونی است که با سیستم عامل ویندوز فون ۷.۸ مایکروسافت در دسترس می باشد و در ابتدا برای بازار روسیه عرضه شد. این اسمارت فون که در رنگ های متنوعی در دسترس است دارای قیمت مناسبی نیز خواهد بود.در ادامه با مشخصات تکمیلی ،  این اسمارت فون جدید آلکاتل با ما همراه باشید.

 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد


 سیارک تازه کشف شده‌ای که با پهنای 36 متر، در فاصله‌ای کمتر از فاصله زمین تا ماه قرار گرفته بود، روز سه‌شنبه این هفته، از کنار زمین عبور کرد. سیارک نزدیک به زمین 2012XE54 نخستین بار روز یکشنبه 9 دسامبر (19 آذر) توسط اخترشناسان مشاهده شد.


 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد




دوربین شگفت انگیز و جدید alpha 77  شما را قادر میسازد تا تصاویری بگیرید که بیانگر نهایت نگرش خلاقانه و نوآورانه شماست . این دوربین با اتکا بر تکنولوژی منحصر به فردر آینه نیمه شفاف بر محدودیت همیشگی دوربین ها در ایجاد یک فوکوس سریع در حالت نمایش زنده ( Live viewing ) و به صورت تمام وقت ( Full Time  )  فائق امده است .در ادامه با معرفي کامل و گالري تصاوير اين دوربين با ما همراه باشيد.
 



           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد



اپليکيشن Google Maps در نهایت برای آیفون عرضه شد. بعد از آنکه این اپلیکشن کاربردی از لیست اپلیکشن های موجود در iOS 6 خارج شد، در ادامه با اخبار کامل تر با ما همراه باشيد.


 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد


Samsung Galaxy Note اولین فبلتی بود که در سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد و روز به روز بر محبوبیت آن اضافه گردید. در ابتدا بسیاری فکر میکردند که این نوع دستگاه با استقبال روبرو نمی شود، ولی زمان چیز دیگری را نشان داد و حتی شرکت های رقیب سعی در عرضه محصولاتی با ویژگی های مشابه کردند.


 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد

http://gadgetnews.ir/images/uploads/Image/91/09/23/intel-Haswell-processor.jpg


براساس یک جدول منتشر شده، جزییاتی از سری اول پروسسورهای Haswell منتشر شد ضمن اینکه سری اول این پردازنده ها قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ وارد بازار شوند. Haswell بخشی از استراتژی Tick Tock اینتل است که دارای فرایند ساخت ۲۲ نانومتری می باشد البته همراه با یک معماری جدید.


 



 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد

http://gadgetnews.ir/images/uploads/Image/91/09/22/new-yahoo-mail.jpg



مدیرعامل یاهو، Marissa Mayer اعلام کرد که هم اکنون سرویس Yahoo! Mail سریعتر، آسانتر (برای استفاده) و در دسترس برای پلتفرم های iOS، اندروید، ویندوز فون ۸ و همچنین از طریق وب می باشد. این خبری بسیار خوب برای کاربرانی است که از این سرویس معروف یاهو بهره می برند.

 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد


شرکت لنوو نسخه لمسی ThinkPad X1 Carbon خود را با نام  ThinkPad X1 Carbon Touch معرفی کرد . این اولترا بوک زیبا 14 اینچی برای استفاده به همراه سیستم عامل ویندوز 8 مایکروسافت به صورت لمسی طراحی و بهینه سازی شده است ، در ادامه با ما همراه باشید .

 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد

برای مشاهده این عکس کلیک کنید



 طراحان روسی، جعبه کاغذی هوشمندی را ابداع کرده‌اند که تخم‌مرغ را بدون آب درون خود می‌پزد.این بسته‌بندی شامل یک لایه شیمیایی است که در زمان تحریک به تولید حرارت پرداخته و تنها در دو دقیقه تخم‌مرغ خام را می‌پزد.«Gogol Mogol» که نام خود را از یک غذای تخم‌مرغی روسی گرفته، توسط گروه کیان ساخته شده است.

 




           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد



قبلا چندین بار اطلاعات و تصاویری از اسمارت فون جدید و قدرتمند ZTE Nubia Z5 منتشر شده بود، اسمارت فونی که دارای صفحه نمایش ۵ اینچی ۴۴۰ppi است. در تصاویری که قبلا از این دستگاه منتشر شده بود تنها پشت دستگاه مشخص بود و تا به این زمان تصویری از جلو این محصول منتشر نشده بود.

 


           
29 آذر 1391برچسب:, :: 15:31
میلاد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome too play tech site و آدرس playtech.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 5882
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Alternative content